Jan 31, 2008

barry de vorzon - the warriors theme



jag hittade en skiva jag fick av en kille jag dejtade förrförra våren innan kristofer, och den är helt fantastisk, kolla låtlistan! jag fick två skivor av honom, nu måste jag hitta den andra också. jag är fan expert på att slösa bort bra killar, den här killen i fråga var en skitsnygg lång datanörd med glugg mellan tänderna, nördbrillor, näsa för historia och evolution och uppenbarligen helt förträfflig musiksmak. jag gillar tydligen män med liknande musiksmak för på skivorna jag fick av kristofer återfinns både kim carnes och arpadys. blandskivor är de bästa presenterna. jag ska byta mer.

kim carnes - draw of the cards
the who - eminence front
edgar froese - IF 810
that thing - that thing
tantra - a place called tarot
eddy grant - nobodys got time
kano - it´s war
barry de vorzon - theme from "the warriors"
amadeo - memories
lindström - monsteer
arpadys - funky bass

2 comments:

Anonymous said...

du skojar!! jag fick ju the warriors OST igår av min karl. det är dessa små händelser som får mig att tro att det spökar.. tihi. ses ikväll eller var cirkulär vet ja!

Therese Svensson said...

ja jösses, det är något med karlar som gillar the warriors jag säger då det! ses ikväll!