Jan 28, 2008

cuddle pony rainbow cloud



jag och sofia åt sushi i en sorts sushihydda på saluhallen i fredags innan nöjesguidengalan sprakade loss. vi bara "åh vi äter ordentligt med sushi och köper folköl på 7-eleven eftersom det kommer bli en lång kväll". sen var det ju fri champagnebar och jag var så nervös för att träffa min brunhårige man att jag fick handsvett bara jag tänkte på honom. det var helt galet. vad är jag, 12? som tur var brunetten lika nervös som jag. dock ledde detta till att vi bägge hade druckit innan vi sågs och i mitt fall var det inte bra eftersom champagne och nerver inte var en bra match just denna kväll. jag såg dock kjell bergqvist och min gamla darlingkollega marie birde och massa andra stockholmsfolk innan jag slogs ut för räkning. i går, söndags var dock trevligast. jag och mannen åt sushi och drack rödvin i hans säng, lyssnade på the osmonds och kenny rogers "calico", brottades och kelade 1000% eftersom vi inte kan göra det nu. sen tog jag tåget till mamma och åt middag med henne innan hon skjutsade mig till flyget och jag köpte nötter och funderade på om jag inte skulle ta mannens förslag på allvar om att stanna kvar. han menade att vi ju har ju samma klädstorlek så vad behövde jag mer?

No comments: