Jan 30, 2008

EXECUTIVE SWEET DWORK s/s 08



rent generellt är hårrosetten en grej jag tänkte anamma igen.

andra saker jag anammat:
  • västen
  • mad men herrfrisyren
  • hockeyhouse
  • thé
  • tidiga läggtider
  • pumpa
  • rotmos
  • för stor kavaj
  • bustiern
in spé: spetsen - spetslinne under stor genomskinlig tshirt med kavaj över + jeansshorts, pumps och solglasögon låter som en okej vårplan. eller ljusrosa spetsstrumpor till herrskor, bara ben, chinosshorts och vit herr t-shirt är också fint. det är med andra ord EXECUTIVE SWEET DWORK s/s 08.

5 comments:

Anonymous said...

schnyggt!

Anonymous said...

jag gillar det verkligen. och den där bilden där madonna har bustier och kort guld hår. jag undrar om du har klippt dig efter den? det är mkt likt. /sara

Therese Svensson said...

NOPE, men tacktack. jag klipper mig i badrummet och hoppas på det bästa varje gång.

Anonymous said...

min vår = bodystocking i spets! yes!

Therese Svensson said...

ooooo bodystocking... jag vet inte riktigt vad det är? är det en HEL kroppsbody i spets? i så fall: I LOVE!