Mar 12, 2007

this just in

hurra, pappa är frisk från influensan och hälsar på i malmö tisdag till fredag! så bra. han ska jobbkolla hockey så jag kanske följer med på matchen om han bjuder på öl efter. ska ta med honom på smak och after worken på torso. han gillar turning torso och värsta hamnen. jag och pappa gillar nya saker, konstig arkitektur och stora dyra ytor och hotellinredning. syrran och mamma är mer inne på mysigt med saker och mjukhet och nostalgiska ting. jag har visserligen fulla lägenheten med just sånt; mjuka saker och trasiga grejer men jag skulle kanske helst bo i en phillipe starck svit. men jag har inte vunnit på lotto än så jag återkommer när det händer. jag och pappa pratade om vad vi skulle göra om vi vann på lotto och först var vi helt modesta och bara "ja man kan ju inte äta mer än en hummer per dag" och var helt svenska, sen drog vi på mer och mer så det slutade med att jag ville ha det här:
  • chanelväska
  • en vindsvåning med walk-in-closet
  • bästa musiksystemet
  • bästa datorerna
  • en yacht
  • en husbil
  • ortorektisk cateringservice
  • rolls royce och en svart saab 900 turbo med chaufför

No comments: