Mar 14, 2007

jag gråter mig till sömns

nej jag bara skoja. det gör jag inte. men jag blir snart_helt_galen på min data. först trodde jag det var internet som knasade eftersom jag slackade med en räkning och bara "den här har jag nog betalat" (det var ljug), men så var det tydligen sanning ändå att jag hade betalat den eftersom datorn fortsatte att knasa när jag internettade hos k, och jaha sedan åkte datorn på BILutflykt och lämnade mig för en hockeymatch och nu när jag äntligen skulle få knappa på dess varma tangentbord igen med mina räkdoftande cpfingrar så DOG adaptern! och jag satt där helt perplex och bara eh. vad gör jag nu? jag outsourcade dock jobbet till min gamla mac och skrev ihop dagens mest stressade text och fick åtminstone iväg NÅNTING till slut. eller det är inte riktigt sant. jag fick iväg en krönika och en intervju också. det var bra. men jag ligger riktigt efter. har inte ens svarat på mail på en vecka. OM NÅGON SOM MAILAR MIG OCH INTE FÅTT SVAR ÄN SÅ VET NI VARFÖR (hej mamma).

No comments: