Mar 14, 2007

söt eller sexig?

jag ska ha blått linne över guldklänningen och höga sneakers och solglasögon och backslick på fredag. som edie sedgwick möter 80-tals tony hawk och brigitte nielsen ungefär. förresten; varför är man söt när man har sina tjockare perioder och sexig när man har sina smalare perioder? är det för att man får äppelkinder när man tjockar på sig? man får ju samtidigt större bröst och höfter vilket borde symbolisera sexy times, men istället blir det cutie time? ironi? ironi!

3 comments:

Moa said...

Det är nog för att man ser lite mer "kramgo" ut med lite mer hull på kroppen. Lite sådär moderlig och mjuk att känna på som en persika. Men om man är bony utstrålar man mer dekadens, som om man lever på kokain o suger av killar på offentliga toaletter. Eller kanske inte... Men jag kände mig också sexig på ett hårdare vis när jag var spinkig för sådär hundra år sedan.

Emil Broomé, Harry White & revK said...

jag tänkte ha på mig typ... skor, byxor, skjorta och kanske en tröja.

Therese Svensson said...

hahaha jag tycker hjärnan är sexigast. fast den syns ju aldrig förutom när man har glimten i ögat och tungan rätt i mun (ej öltunga).