Mar 14, 2007

i, i would die in your arms tonight

k fyller år på fredag och lovely blondely moa eriksson och jag ska vända vinyler från den loungiga sidan av 90-talet på soir rasoir. det blir nog trevligt. skumpa, pompa (vad är pompa?) och ståt. jag hoppas jag inte får någon dum allergichock igen. ska hamstra allergimedicin i handväskan. jag ska ha ceriserosa barbieläppstift, allergimedicin, visa-kort, visitkort och anteckningsblock i väskan. moa ska ha en silverklänning och jag en guldklänning. tyvärr har den öppen rygg och jag har en tjock period så när jag vrider mig får jag biceps på ryggen. kan man tejpa in dom? hur gymmar man ryggen? jag gymmar bara de lätta musklerna - armarna och axlarna. jag har säkert gymmat rygg och ben tre gånger på två år. så lat. vad gör jag på gymmet egentligen?

3 comments:

Moa said...

Det kommer bli FANTASTISKT!!!! Det enda som orar mig är att jag inte fått tag i en silverklänning än. Damn! Men jag har i alla fall silverskor.

Moa said...

oroar. inte orar vad det nu är för något.... :-)

Therese Svensson said...

ja men silverskor funkar ju! jag tror jag får skippa min guldklänning, bevis 1: jag har fettvalkar på ryggen, detta är inte sexy time sa tessan. bevis 2: jag kan inte ha bh under så då får jag tejpa dom, jag bara eh? problem? PROBLEM!