Mar 17, 2007

lois lane

inatt drömde jag att jag skulle köpa en ny dator. men när jag vaknade var det tyvärr inte en sanndröm för där låg fortfarande min trasiga pc och såg ledsen ut. men jag använde den istället som ett bord och satte min megapetflaska coca-cola på den så att den skulle göra någon nytta. det var kul igår. FASTÄN k skulle lägga sig i och spela när jag och moa ville spela FASTÄN han spelar varje fredag och alltid spelar sina favoritlåtar vilket är FUSK. men vi tokdansade vid båset och drack öl och jag lånade moas lipgloss från clinique vid namn "soooo pink" vilket var så kalifornskt och fantastiskt. efter spelandet skulle jag egentligen till I LOVE! för jag hade ju solskärmen och solglasögonen med mig eftersom de hade st.tropez tema, men tro fan att jag fastnade på pommes-haket istället och gick hem och svullade framför tvn. tur att jag är någorlunda ortorektisk under veckorna, annars hade jag gått under av helgernas transfett- och alkochocker. jag vaknade tio imorse för jag hade ställt väckarklockan, men av någon anledning hade jag glömt sätta på P2 som vakna-val för nu började the klaxons skivan spela på skitHÖG volym vilket inte var så bra att vakna till om man är bakis. men jag bytte till P1 där det var spanarna vilket inte alls är speciellt fyndigt eller roligt, de bara "jag såg en duva på stan, det var en spaning hej då". jag bara "snark". men sen var det ett bra program om media som handlade om sexismen på uppdrag gransknings redaktion. nu dricker jag kaffe och har spandextights och vit t-shirt och lyssnar på 13th floor elevators. ska snart ut och köpa dator. hur svårt kan det vara? måste skriva tre artiklar tills på måndag. jag är som lois lane.

No comments: