Feb 13, 2009

ikväll: tres bien, hemmaträff, islands, festa med KILLAR

sara spelar stereo total "l amour a trois" nu på jobbet och under stönpartiet sa jag åh vad kåt jag blir nu, och anna sa jag med. sen flabbade vi.

åh mogna igen.

louise åker snart till österrike i bil med familjen. vi är avundsjuka, men vi ska gå på jeremyscottadidasgrej på tres bien och sen till caroline för mysträff med freaks n geeks-sanna & madeleine, och sen är det islands på debaser och festa med killar på babel. och så hoppas jag kunna trakassera killen också! åh vilken funderbar kväll!

2 comments:

Anonymous said...

jag gör såhär: fasadtidningsrelease, très bien, (debaser?), hemmafödelsedagskalas, i love. så vi lär ju ses någonstans på vägen.

Therese Svensson said...

då gör vi samma lika men med minus fasad för mig och istället sova med nexxor.xoxox