Feb 12, 2009

grungehårfantasi

den här frisyren ska jag spara ut till. jag hade så bra smak när jag var 5 år och bodde i skellefteå. tur att jag fortfarande har samma klädsmak - tröjor utan byxor.

jag kommer ihåg när jag hade sån lång frisyr senast och var på siesta på gamla väster med richard och det bara hängde ner i ansiktet och blåste och var solblekt och det var så skönt att inte synas (jag var bakis. vi drack kaffe. det var sommarmorgon. jag hade fräknar. jag var skön men hemlig hemlig.)

jag ser konstig ut i långt hår. som en fantasiponny eller transvestit med ett megagigantiskt huvud som kallar sig Treasure Tessan. ironiskt nog flirtade killen med mig första gången när jag hade långt hår. det borde vara ok då och inte konstigt. var det konstigt med långt? jag vill ändå ha det igen. tordas testa.

jag borde även fundera på att skaffa mig en låda.




subba.

No comments: