Apr 6, 2008

the prom bilder woho!



























i fredags kväll: jag sov till 20.30 och låg och tänkte hur ska det här gå, pumpade mig full på medicin, alvedon, concealer och clear eyes och begav mig till debaser. sen brände jag ut det sista av rösten på att prata med provköket och debaser-sara och sen höll jag mig i bakgrunden vid dj-båset sippande varm citronsaft och skrivandes i mitt kommunikations-block till kristian och johan som spelade cprawk. kvällen blev en jätterolig klassisk fest, komplett med fantastiska uppträdanden av provköket och firefox ak, tågdans på dansgolvet, applåder när jag och kinksi spelade skivor, serpentinfnatt och bra stämning. några från jobbet var där också, men det var lite nesligt när en av dem önskade skivor eftersom jag inte kunde prata utan bara fick stumt peka på kinski och hoppas på att han kunde tala i mitt ställe. men det var många som önskade, och alla önskade skitbra musik som jag gärna spelade, så det var bitchin fer sure. jag var skitglad om än stum och döende (det är därför jag symboliskt hänger i en snara på bilden ovan).

saker som skrevs i mitt talar-block under kvällen:
  • you jane DOERK
  • liasions dangereuses
  • vem är detta? om det inte är madonna skiter jag i det
  • livechat + cello
  • jag har tappat rösten
  • hej bra!
  • jag hatar hippies
  • är du född i vågens tecken? för vågen har ingen punchline
  • jag gillar den lynnige syntbatteristen med aptit på livet
  • vad snackar ni om?
  • yazoo

2 comments:

Anonymous said...

Fan jag har varit i malmö i 2 år och inte en gång varit i stan när det är Prom. Bummer.

Therese Svensson said...

nej nu, du får komma på säsongsavslutningen 2a maj? det blir extra roligt tror jag.