Apr 8, 2008

ismaskin

för att göra det lite spännande idag har jag haft uppe en firefoxflik med en sida om lunginflammation. lukas sa idag på msn att jag nog hade lunginflammation när jag sa att jag hostade blodigt var och inte kunde prata, så då var jag naturligtvis tvungen att googla det. timothy i "brisby & nimms hemlighet" hade ju visserligen lunginflammation och jag verkar ju sällan till aldrig bli frisk, men jag är ju ingen åkersork? snart ska jag och pappa äta på restaurang asien och sen se hockey, jag är dock mycket besviken över att inte kunna skriva HEJA MASKOTEN!!!!!!; HOCKEY!!!!!; ÅK SNABBARE!!!!!!!! och HEJA SLIPA NOGA ISMASKINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på matchen.

i en tv-serie jag såg förra veckan om någon brud som bor i alaska och har tunt blont hår som är lockat med locktång, så var det en annan tjej med brunt hår som jobbade i en bar som var ihop med en tjock rik kille som hade köpt en ishall och han hade döpt ismaskinen till tjejens namn som var THERESA. det var fint. jag tror tv-serien hette "men in trees".

1 comment:

Anonymous said...

Ska du inte gå till läkaren då? Det har ju gått en stund. Jag är orolig för dig om du hostar blodigt var..