Apr 10, 2008

anka


igår skulle jag och pappa äta på restaurang möllan men det var stängt och jag visste inte varför så vi gick till la couronne istället och hade jättetrevligt och jag åt rosastekt ankbröst med aprikoser och sallad, och pappa åt kyckling cordon bleue eller vad det heter med sallad eftersom vi är natural born GI aka stockholmare. vi pratade om kanada och hockey och hade jättekul och jag drack hoegaarden vilket var som en dröm då jag inte druckit god öl på jättelänge. det var en gäst som fyllde år så personalen släckte ner och kom ut med något sprakande festligt och jag sa "kan du fatta att jag fyller 30!" till pappa varpå vi gjorde high five. imorgon kommer han förbi jobbet när jag slutat så åker jag med upp till stockholm.

4 comments:

Anonymous said...

Välkommen till Stockholm!

Therese Svensson said...

TACK! har du något helgtips?

Anonymous said...

Nja, du verkar bättre på det där än jag! Av Facebook att döma har du aldrig en sysslolös kväll ;)
/Malin

Therese Svensson said...

åh facebook ljuger som en häst travar. och jag är optimistisk och vill gå på allt men orkar inte eftersom jag måste tanta så mycket.