Apr 10, 2008

min framtid är så ljus att jag växer en halvmeter på höjden



min framtid är så ljus att jag klipper av mig huvudet. jag var hos läkarn och hon ba hallå och jag ba *väs* så jag fick antibiotika och hostmedicin ÄNTLIGEN. det kommer bli så roligt att prata igen, ni kommer inte veta hur mycket jag ska tala. högt och länge och fort och i olika tonarter. och ikväll är det hockey. pappa bjöd på lunch på vårt favoritställe - Smak på konsthallen, vi åt rockvinge med morot och dill. sen for han till ängelholm för att se rögle-mora. jag ska se malmö-leksand. ni vet vad ett av de där orden rimmar på.

4 comments:

Anonymous said...

Snygga strumpor kexet.

Therese Svensson said...

det är lars strumpor. mitt jobb alter ego.

Anonymous said...

rockvinge minsann ;) i så fall vill jag ha en popvinge.

Therese Svensson said...

ehehehe!