Mar 4, 2008

this just in: klen

jag gråter. det är säkert något viktigt eller menlöst. jag är alldeles för naiv? måste gå till biblioteket imorgon och plugga biokemi och nordeuropeisk historia. egentligen är jag säkert bara ensam, och jo detta hatade jag att skriva eftersom jag inte vill vara det och det är tabu för mig som flyttat ofta i barndomen, men nu får jag ge mig eftersom jag är 29.
(dock kan jag blunda samtidigt som jag skriver det se?)

okej jag slutade blunda. jag vill ha gemenskap och inte vara cynisk mer, men då blir man uppenbarligen mer sårad? låt gå. jag har aldrig varit intresserad av relationer förrän nu så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. men jag är intresserad av allt. nästan. all in. im an oil man.

8 comments:

Anonymous said...

Men skit i honom gumman

Anonymous said...

trish du e så fin, kärlek till dig. sven

Anonymous said...

Jo det är väl som att gå ALL IN på texas hold em det där med true love.

Therese Svensson said...

tack. jag är trött på allt. mest mig själv.

Anonymous said...

Kärlek som kärlek. Det gäller väl alltid att gå "all in". Annars finns det ju inte på riktigt om man inte ens vågar försöka.

Anonymous said...

jag vill också ha allt men vet inget heller. /l

Dramadrottningen said...

"Under den första delen av livet blir man inte medveten om lyckan förrän man har förlorat den. Sedan inträffar en ålder, en andra ålder, då man i samma stund som man känner att man börjar uppleva lycka vet att man kommer förlora den." Säger Drama och Michel Houellebecq

Therese Svensson said...

JÄVLA ÅLDER