Mar 5, 2008

Det är jag som är döden? Ja det är en allergi-rant



jag mötte upp richard för lunch på favoriten konst & kökken och tog en saffranspolenta med ungsbakade rotfrukter. jag beställde anti-laktos men de gav mig en spenatsås som såg suspekt ut, så jag frågade en gång till och de sa "ja det är yoghurt i", så jag bara "!" och fick en fin ruccolapesto i en liten skål som plåster på mordförsöket. efteråt mådde jag mycket dåligt så jag tror även de glömde säga att de hade haft smör i polentan vilket var synd eftersom Konst&Kökken brukar ha koll. jag gick deprimerade promenaden därifrån, åt alvedon, men orkade inte så jag jobbade hemma de sista timmarna för jag mådde för dåligt.

(men det var gott, mycket gott för alla er elit evolutionister utan allergier som kan mobba oss paleolistiska icketoxkids)

(Q: men värt smärta i ett dygn?

A: #
/%¤"###!!! )

No comments: