Mar 8, 2008

prom postmorgon



babydoll-caroline och team LK var tennisuppklädda och så bra igår! berättar mer sen. hela min tennisplan gick dock om intet när min gamla 60-tals klänning hade trasigt blixtlås och jag stod där helt rådlös med noll eleganta vita plagg. jag är mycket intresserad av att införskaffa lite gamla stiliga gubbplagg som skjorta, shorts, chinos och fluga. jag har fortfarande inte använt mitt presentkort på stadsmissionen vintage på värnhem (de kan ju inte stänga 18 på vardagar eftersom jag ju inte hinner dit då). så nu ska jag äta upp mina två sparade falafelbollar från igår, och sen promenera dit. på FRIENDS grillen vid mig på karlskronaplan hade de visst falafelbollar utan mjöl. det var tur för mig igår vid halv fyra tiden.

lägger upp fler bilder senare.

2 comments:

Anonymous said...

Fan, där stod man i shorts , och du hade inte ens tenniskjol på... /j

Anonymous said...

hallå mer pics fer chicks