Mar 3, 2008

Nöjd



Jag har tränat och gjorde en jättegod ren- och lammskav med lök och sockerärtor i sojagrädde till middag. Jag har ett köttfönster och praouar utanför min ortorektiska postkod. Hittills är det dock inte okej utan mest perverst. Oh måste tillbaka till jeopardy - det är sportvecka med thomas brolin, tommy svensson och nån till blond som svarar på frågor som vem björn borg är! Humor!

ren- och lammskav pervers version:
stek gul lök i rapsolja. ha i ren- och lammskav. ha sen i sojagrädde och bladspenat. salta och peppra skitmycket och ha i färska sockerärtor och svira runt. servera som det är med extra grönt alternativt med råris eller bakad sötpotatis.

6 comments:

Anonymous said...

UH OH

Anonymous said...

What you waiting What you waiting for?

Anonymous said...

jag håller med. krambyxor och softish. kram

Therese Svensson said...

mjukis fer keeps

Therese Svensson said...

men vänta, vad då jag väntar jag på? sport? renskav? postkod? skitmycket? jag har redan hånglat med larven och the mad hatter.

Therese Svensson said...

eh vänta, det där lät konstigt. med kommentaren här ovan refererar jag alltså till larven och the mad hatter alice i underlandet som ju var temat i what you waiting for låten.