Mar 3, 2008

josh brolin is for keeps




"no country for old men" var också jättebra. dock var "there will be blood" bättre. ad-henrik gillade förstnämda bäst och sa att den nog var mer grabbig. jag sa att jag gillade blood eftersom den var mer manlig. josh brolin i no country var för övrigt lik skäggige brunetten, och jag kan inte förstå varför inte josh brolin varit mannen i mitt liv. han har ju varit med både i "goonies" och det romantiska action-mästerverket "thrashin". från och med nu är det du och jag josh. josh!

3 comments:

Anonymous said...

Åh Josh jag kan inte slita ögonen från dig din big hunk-a-muffin!

Therese Svensson said...

åhhhhhh JOSH! jag kanske ska ha josh tribute på the prom på fredag mellan 19-22 med trashin och goonies!! JA JOSH ÅH TÄNK OM HAN KOMMER!!!!????

Therese Svensson said...

åh gu jag såg honom nu igen när jag scrollaÅHHHHJOOOOOOOOOOOOSHHHHHHHHH