Mar 4, 2008

biodome


jag och copywrite-anna funderade på lunchen när de skulle börja bygga biosfärer över städer eftersom vi förstört allting. så kan man bo där inne och ta på sig en dräkt om man ska gå utanför. jag sa att det fanns en biosfär, eller en dome kanske det heter, i montreal varpå anna frågade "jag undrar vem som bor där" och jag sa "forskare. och GUD." det är förmodligen sant. Gud lär vara så allergisk mot allt.

Jag borde ringa percy eller HSB och be dom lägga ner fallosbyggandet på skånsk mark och istället uppföra en biosfär. om vi börjar nu kanske vi inte klimatdör när vi är 50, så blir det som en sorts futuristisk ark som alla andra skulle slåss för att få en plats i eftersom de andra städerna skulle börja bygga sina biosfärer alldeles för sent.

4 comments:

Anonymous said...

Har du lämnat nöjesguiden?
,Hellstrand

Therese Svensson said...

jodå

Therese Svensson said...

vänta litet - vilken hellstrand?

Mirijam said...

Som i Simpsons - the movie, fångade i kupan. Perfekt.