Jan 14, 2008

tråksporter

men Åh det är så tråkigt att inte kunna lägga upp bilder. jag får fota av bilder och blogga in dom via mobilen. så modernt. och inte hann jag plocka ner granen eller träna eftersom datorn gör att allt jobb tar så otroligt lång tid. jag kunde dock gå in på vissa sidor jag behövde till helgens metro eftersom jag var en latent hacker. jag är tyvärr också en hushållsslacker så det börjar lukta lite oartigt här i köket där jag har gammeldatorn. jag satte på doftljus med grandoft så det luktar lite bättre dock. skäggige brunetten ringde och vi tittade lite på idrottsgalan och hånade dom litegrann. sen jobbade jag igen. snk mmsade förresten från usa häromdagen för han satt och tittade på en nhl-match och jag blev avundsjuk. kan inte malmö ha hockeykultur istället för att bara fokusera på fotbollen? måste byta ut malmös hockeylag, det_är_så_PINSAMT_!

en vi har bokat till the prom frågade ifall de fick ta med en 16-årig dj, man bara whats up candy boy?

No comments: