Jan 14, 2008

skånska disney-röster

jösses. det var så kul i helgen, fast faktiskt just bara ikväll (för igår, och i förrgår var allting tråkigt). jag var hos andreas haugaard och åt kycklinlår som var täckta med intressanta kryddor och till det åt vi kål och andra grönsaker. det var i vilket fall som helst en miljon gånger mer delikat än jag någonsin kunnat förklara. sedan såg vi en film som hette "domestic disturbence" på tv4, och vi bestämde oss för att ogilla titeln och spela in ett pitch-band med röster till svenska disney. andreas kunde vara en skånsk haj, och jag en diverserarbetande kolibri eller kanske rentav en flirtig slamkrypare.

live the dream.

apropå dröm. så drömde jag om en kille men jag tänker inte säga vem eftersom det är diverse gollumkrafter efter mig (så vitt jag fått veta), så jag ligger tyvärr lågt med den personliga kill-informationen just nu. men den var fin och jag smsade honom och jag vet inte mer och jag vet inte vad jag borde säga och jag hoppas han gillar mig på något vis.

1 comment:

Anonymous said...

NEJ SÄG SÄG?