Jan 19, 2008

stora pupiller

jag, syrran och carl reinholdtzon belfrage är de jag känner med absolut störst pupiller. alltså var det rätt naturligt att jag och carl kom fram till att vi är syskon. för det borde vi logiskt sett vara. mattias kroon brukade fråga på skämt "har du tagit kokain coco!" eftersom jag alltid är glad och har stora pupiller men tydligen verkar det ju vara något genetiskt som jag genast blev nyfiken på och måste kolla upp. mina pupiller är så dåliga att dra ihop sig att jag i stort sett trivs i solglasögon även på kvällarna. jag skulle vara en utmärkt indianspanare alternativt spion. fast å andra sidan har spioner jättedyr nattsikteutrustning, så jaha.

3 comments:

Anonymous said...

kanske knaprar både du , syrran o calle antidepps, ger garanterat stora pupiller. Men oroa dig inte för det du! undersökningar har visat att stora pupiller gör dig mer attraktiv i andras ögon!

Anonymous said...

ps. nackdel dock ; röda kaninögon på foto.

Therese Svensson said...

ja men kaninögon är ballt bestämde jag just eftersom det inte finns något att göra åt saken. och jag äter ju inte zoloft utan rosenrot. tur att killar gillar gloögon, puh!