Apr 2, 2009

På malmö symfoniorkesters genrep


är hemma en sväng för att äta lunch (vita bönor, tomat & haricot verts med pesto), ladda över bilder till datorn, byta jacka (det var rätt kallt jag blev lurad av supersol) och snyta mig (vaknade med megapollenrinnigaögonochnäsa). ska snart ut igen för att fota kallbadhuset till AD-henriks folder i detta sexligt snygga och hoppfulla vårljus. jag hade dock hellre suttit inne i tryggt rum utan pollen. note to self: använd vattenfast mascara i vår.

MSO spelade för övrigt så perfekta ljud att jag blev helt uttråkad. som att titta på ett ark av perfekt färg utan struktur. helt bara perfekt. så konstigt det kändes.

/intresseklubbens anteckningar


fakta: grön jacka och cybersolglasögon h&m trend, tröja och stråväska second hand, halsduk bikbok

2 comments:

Anonymous said...

fräsig jacka! var hittar man den?

Therese Svensson said...

ÅH tack! på H&M trend! kolla min lilla lilla text så står det var det är ifrån! vad glad jag blir.