Feb 18, 2009

pinsam & naiv / matthew / testbild



igårkväll var dum på samma sätt som jag tyckte att matthew williamsons visning var fin (han gör helt hippie ibiza ugly men denna var ju fin vad hände? är jag i the twilight zone?), och jag pratade med folk igårkväll så de måste ju tyckt jag var helt konstig och var normal en minut och sen ologisk den andra minuten. så nu sitter jag här och är pinsam och skäms. åh! DUM.

(låtsas vara normal. alla gör bloopers. även du. speciellt du.)

förLÅT

idag ska jag äta soppa och kålsallad till lunch och yoghurt med frukt till mellanmål och råris med ärtor och sås till middag. noga ordentligt. ingen FAIL-mat. och sen ikväll ska jag träffa caroline och dricka grönt te och gå på Testbild! & Ljudbilden & Piloten på micro-pastell. http://oresundsregionen.se/sv/evenemang/561/micro-pastell-testbild-och-ljudbilden-och-piloten/index.aspx

No comments: