Feb 18, 2009

ett udda inlägg: det handlar om falafel

eftersom jag fick en FAIL-falafel igår var jag tvungen hoppa upp på hästen igen och äta en god falafel idag så jag inte slutar äta falafel helt för att jag blivit bränd. alltså gick jag och anna till bra falafelhaket "Orientalisk Restaurang" vid södervärns busshållsplats under lunchen och satte oss på en bänk vid MAS och åt. det var fint, gott och sol. jag frös mycket om fötterna för jag hade moccasiner i snön. "Friends-grillen" på karlskronaplan har också bra falafel. det är de enda ställen där jag äter falafel. jag brukar för övrigt inte äta falafel men har gjort det under vintern ibland. senast jag brukade äta falafel var över tre år sedan.

såhär är min falafel-fras: Hej en falafeltallrik att ta med, utan pommes eller ris, bara sallad med extra lök och stark- och vitlökssås.

(paus) tack.

jag kände nu att jag ville bli besatt.

No comments: