Dec 31, 2008

märklig känsla / jag gillar inte känslor

(det hände just en märklig sak när jag låg och halvsov i sängen och skulle ta en tupplur, så tänkte jag på en person och det började växa helt i bröstet och det kändes som jag spändes ut och huden blev tunn och varm och jag liksom blev helt full av klara känslor som om jag var på hög höjd och fick svårt att andas och det var så annorlunda och jag liksom låg och förvånat kände av känslan och jag tillåter vanligtvis inte känslor för jag gillar dom inte så jag brukar inte ta fram dom eller använda dom så mycket, men nu kanske jag hade släppt garden för jag var trött och jag bara kände mig helt KÄR. det var så annorlunda men bekant och jag kände mig som att jag hade ont och skönt på samma gång och aldrig kunde bli MÄTT.


nu måste jag verkligen ordna med maten för det blev ju ingen tupplur (dock var en naturlig reaktion att jag behövde en drink för att komma undan den överväldigande känslan men jag satte på britney spears "circus" istället.) )

xoxo/t

No comments: