Dec 29, 2008

2008 kort briefing

liten notis angående 2008: en rungande majoritet har ordinerat 2008 som ett officiellt skitår (7 personer på facebook, dock alla av viktig popkulturellsocial status). men folkets park kvarteret, resor och tjejkompisar är dock BÄST. det är det bästa som hänt 2008 - madonnakonserten i london med pappa och att jag träffat och blivit kompis med så smarta och inspirerande damer som carro, louise, anna, mads och sanna som är som mycket små diamanter som man får ha på riktigt och jag känner mig verkligt glad från botten av mitt hjärta. killarna detta år var dock mesta bottennappen EVER (förutom landet-anders aka skäggige brunetten för han var snygg, alldeles för smart och gav mig renkött till frukost), men sen var allt mediokert med ett insläng av personlig misär-familjechock, bombmordattack samt jordbävning light, och nu som avrundning fyllde jag 30 och erkände att jag inte slutat gilla en jag gillat i tre år. tiki tuesdays/thursdays var också en av mina höjdpunkter samt naturligtvis kartellen, och så framförallt pastells och debasers alla abnormt bra utekvällar.

5 comments:

Baby Droool said...

du är bäst trish! och 2009 har förhoppningsvis karlarna tagit sig i kragen. varför ska de vara attraktiva och ha penis när de inte kan bete sig? whoohoo för takfest-nyår! pööösss!

ps. jag gillar car-row smeknamnet förresten (ett tröjtryck kanske?)ds.

Madeleine said...

men naw. DITO!

Anonymous said...

miss 1900: Som representant för skaran attraktiva med penis, kan damerna också lova att börja bete sig då?

Baby Droool said...

jo men käre herr representant vi försöker ju! nu med nya given á la 1950tal så tror jag allt blir avsevärt mycket bättre.

Anonymous said...

käre miss nittonhundra, jag avvaktar med otålighet.