Apr 21, 2008

semester







jag sov över på richards soffa i lördags eftersom jag inte ville gå hem (jag vill inte längre, inte idag heller ville jag). men eftersom fredagens hemmakväll var så överlägsen, spenderade jag lördagen på följande vis: jag gick över till richard vid sjutiden varpå vi kollade på nature channel om vulkaner, gjorde tacos, drack-coca-cola, åt chips med dipp och såg zombiefilm. sen sov jag som en stock på soffan, vaknade och så kollade vi på deadwood och åt frukost ihop. jag drack till och med kaffe. sen fick jag matlåda med mig hem, tog jag en promenad till västra hamnen och fotade och resten står ju här nere.
men det var jätteskönt att inte vara hemma på nästan hela helgen. det blev som en minisemester. det var länge sen jag sov över hos en kompis. jag ska ha mer sleep-overs. men inte hos kompisar med fattiga ettor dock.

No comments: