Apr 21, 2008

malmövykort

FOLKETS PARK

AXELS TIVOLI I FOLKETS PARK

SLOTTSSPARKEN

KUNGSPARKEN

KUNGSPARKEN

MALMÖ SLOTT MED ANKFAMILJ

VÄSTRA HAMNEN MED TURNING TORSO

LILLA TORG PFFF

KRONPRINSEN

VÄSTRA HAMNEN


så här ser det ut i malmö. jag var ute i går och fotade till ett jobb i flera timmar och fick sällskap i västra hamnen av hampus som var där för att titta på en kompis nya lägenhet. på väg hem stötte jag på ondskan och taxen vid st knuts torg som var på vår-promenad. när jag sen slog mig ner på debasers uteserving och gick igenom bilderna i kameran tillsammans med en god öl träffade jag på c/o-johan som var där på en kopp kaffe, så det blev inte bara en estetisk söndag utan även en slumpmässig social söndag.

nu visas kulturnyheterna på svt och tor billgren och mad-simon var med. heja!½

No comments: