Apr 22, 2008

cirkusen var ju på fredag men allt ordnade sig


jag vet inte varför det hände men nu hände det igen - jag var säker på något som sen inte hände. jag var exempelvis säker på att ta ut pengar idag och det var fel. jag var även säker på att martins födelsedagskalas aka cirkus deluxefesten på jeriko var imorgon och det var också fel. professor fact sara berg visste att det var på fredag vilket var tur annars hade jag stått där utanför jeriko imorgon med lösmustasch och present *fast times with tessan svensson* / (tack sara!)
jag behöver en administrativ stab. tur jag har facebook och rara folk som skriver saker till mig.


proper info om ovan nämnda fest. kom så får du låna min fejkmustasch som säkert kommer vara blöt av öl:
Jazzkatten & Dansmusen tar på sig finkostymen när deras bästa vän och klubbkollega Martin fyller år. Under kvällen bjuds det på överaskningar i form av att djs som spelat på Deluxe har bjudits in med den bästa hiphopen, soulen, discon & housen. Entré: 50 kr Tid: 23.00-03.00 Ålder: 20 år Mer info:
www.deluxepresenterar.blogspot.com

postern är en het bitch men i övriga fall ogillar jag starkt detta ohämmade bruk av apor till höger och vänster. det finns faktiskt fler djur. redax-louise på jobbet gick ut med sina hamstrar igår i folkets park. det gick tydligen bra och de fick en liten inhägnad medan hon drack öl. idag flög hon för övrigt till london för att gå på st martins intervju vilket var så döballt att mina ögon for ut ur sina glober.

No comments: