Apr 25, 2008

Mjaou fräs - fredagens cirkusfest på deluxe



fredagen var kul, såhär: jag och anna åt sushi till lunch (bra) och nötter och torkad frukt och nötter till efterätt (bra), efter jobbet gick vi och handlade mjuka saker och after workade på plockepinn där jonathan serverade dryck i baren och vi åt glasnudlar och drack rosévin eftersom vi är brudar och det är vår. sen gick vi till nyhavn där våra kollegor satt och var dashing i matchande solglasögon och jag och anna var lite fulla och pratade alldeles för högt och drack new castle och jag oroade mig inte ens för att jag inte hade solskyddsfaktor på öronen fastän solen kom på dom vilket definitivt betydde att jag var salongsberusad. sen beställde kollegorna in mat, anna gick hem och jag gick till debasers uteservering där jag tog en öl med ich robot-oskar och pratade med lupus. jag älskar att debaser är på min väg hem och ut till stan. att bo på andra sidan folkets park är det absolut bästa stället att bo på i malmö och nästa gång jag flyttar och köper lägenhet kommer en stark kandidat vara huset bredvid mig som har grönt tegel och gigantiska gröna balkonger som svänger runt husknuten. i alla fall, efter debaser handlade jag lite mat på konsum, gick hem och hann inte göra så mycket förutom att äta en riskaka med skivbar (viktigt) glutenfri leverpastej samt sätta på dean martin och lila peruken för då kom anna och vi gick till deluxe festen på c/o där alla var cirkusutklädda eftersom deluxe-martin fyllde år. jag var alltså någon sorts cirkusdam och anna var en mus - martin var cirkusdirektör och dansmusen och milk n cookies-richard var clowner. sen blev jag full och gick hem och sov. hej då.

just ja, jag skulle tagit bilder men jag hade för roligt och dansade och drack öl att jag inte kom ihåg. jag ska dock rita bilder av alla snart i photoshop ok.

No comments: