Apr 24, 2008

jag är dålig på spel men har snabb touch pad


jag spelade just poker på internet och gick all-in tre gånger och vann mitt bort med lite över 10.000 i potten. jag tänkte sluta när jag hade vunnit 5000 men så var det roligt. först gick det dåligt men så gick jag emot alla mina naturliga impulser och då vann jag. jag är spelens svar på george costanza.

jag spelar dock naturligtvis inte med riktiga pengar utan sitter vid gratis bord. men det var ändå intressant eftersom jag inte förstår allting än och brukar vara mycket dålig i spel. såklart tänker jag nu att det är vitsen på gratisborden - att det bara sitter mongos där så man ska kuppas in på ett riktigt bord där potten är en halv miljon. jag hatar en halv miljon. dock ska jag spela på lotto och vinna den på lördag. då får alla som mailar mig en öl.

No comments: