Feb 11, 2008

function 9 feb










jag och camilla ö-l hamnade i trubbel i lördags. DUBBEL TRUBBEL. vi var trötta och smsade om att vi skulle gå till function, drog på oss kläderna på tio minuter, sågs utanför amiralen, snackade om capes och gick in på jeriko där det var fullsmockat med stiliga herrar och mina ögon åkte ut ur sina hålor och tillbaka in igen, och sen beställde vi öl och stod och drack. en fantastisk ung dam kom fram och sa att hon gillade min dagbok för att jag var rolig och självdistanserad och jag blev så glad att jag inte fick fram fler ord än t-t-t-TACK!!! jag blev så otroligt glad. vid baren kom en man fram till mig som tydligen hade pratat med mig på the prom i fredags och jag bara eh hej för jag kom inte ihåg honom, men han kom ihåg mig och min rosa paljettklänning tillräckligt mycket för att bjuda mig på tequila och en flaska rosévin (MÄN!). sen gick jag och camilla ut för det skulle bli en annan fest och stilige milkncookies-rickard stannade en taxi och vi hoppade in med några andra manliga vänner och drog iväg till asylgruppens efterfest i industriområdet. där fanns det öl, partymusik, soffor och utslagna människor och det var skitroligt och jag och camilla blev jättefulla och glada och vi dansade en massa (tror jag), och sen blev jag trött och gick hem, la mig i sängen, ringde brunetten och sa "oj jag är kissnödig jag ringer dig efter jag vart på tjotta", men så ringde jag aldrig tillbaka fick jag erfara igår då jag ringde och han sa "VAD LÄNGE DU KISSA" och jag fattade inget och bara "näää? 30 sekunder?".

8 comments:

Anonymous said...

Jag kissar också snabbt som en jävla blixt. Inte ett halvt dygn. /bk

Anonymous said...

Du borde ha nån partyskola om hur man orkar gå ut två dagar på raken. Vitaminpiller a la Thereserulesok?

Therese Svensson said...

ROSENROT OK!

Therese Svensson said...

åh åh just ja dessutom; grönt te, inget koffein, ingen (eller lite) processad mat, vatten och följande frön: hampa, lin, sesam och solros. dessutom chili och honung till mycket.

Anonymous said...

Haha, kolla min klänning! Helt fläckig! Jag har nog nästan aldrig varit så wasted som i lördags. Jag var fortfarande full vid lunchtid på söndagen och skrev spexiga saker på Jaiku. Kom hem utan min skjorta också, enerverande.

Therese Svensson said...

ja det var en natt av magi och fyrverkeri. ljus klänning = DISASTER

Anonymous said...

haha, kolla bilderna med therese plus cam respektive therese plus max. likheten är slående.

Therese Svensson said...

jag greppade tag i max krage när jag skulle ta bilden. som en high school bully.