Feb 11, 2008

inte bra


jag vaknar ofta vid fyratiden på nätterna och gjorde så inatt också. jag var oerhört stressad och hade ångest och funderade ifall jag glömt göra något viktigt och när jag väl somnade hade jag en mardröm där jag gick runt i en smal stor mörk restaurang som var tom på folk och de som var där satt tysta och tittade på mig utan att det gick att få kontakt med dom. sen sprack min läpp och tandköttet drog sig neråt och det blev stora gluggar mellan alla tänderna och jag blev väldigt rädd och de sa att det var för att jag inte hade borstat tänderna och jag var stressad och hamnade i ett rum där jeremy scott och någon till skulle gatumodefota mig och en annan tjej, och jag skämdes för jag hade inte så fina kläder, och de sa att jag inte skulle göra konstiga miner på bilderna och jag sa "men det är så jag ser ut". samtidigt ringde moa för jag skulle vara på ett annat ställe och fota med namalee men jag kunde inte svara och blev handlingsförlamad. sen vaknade jag bredvid k och han sa att vi hade gått hem ihop i fredags, men jag kom inte ihåg det och jag blev jätteförvirrad och det ringde i k´s telefon och jag sa att jag var tvungen att gå hem för att plocka ihop mina saker till jobbet, och jag visste ingenting och tänkte "vad ska jag göra? vad betyder det? ska jag säga till skäggige brunetten?".

jag hatar att vakna med andan i halsen som om man blivit jagad istället för vilat. det är så oeffektivt. jag var så låg att jag trodde knölen på min tå var farlig och skulle ringa mas. (det ska jag förresten göra).

5 comments:

Anonymous said...

det ordnar sig

Therese Svensson said...

tack! det är bra nu igen. det var bara en dålig TACKLING.

Anonymous said...

du får ta hand om dig hördu

Therese Svensson said...

men det var ju drömmen, inte jag! och jag ringde mas men de sa jag skulle ringa vårdcentralen och vårdcentralen sa jag skulle ringa en annan tid. hoppas jag får röntga. tres cool.

Anonymous said...

fafafafa