Dec 6, 2007

snk

snygga normala killen var rar, stilig och kunde matematik och boxas. vi gick till restaurang möllan och blev varma av matos och veteöl, och pratade om resor, teknik, matematik, utbildningar, var vi bott och massa annat. sen gick vi ner till debaser och tittade på bandet dream boy, och jag ville gärna röra honom men visste inte hur man gjorde för jag blev blyg, men bandet var bra och sista låten lät som en gammal weezer sång. sen gick vi till pastell på c/o där falsettpojken från hägersten sjöng och pratade på stockholmsvis mellan låtarna. det var trevligt, med bord och ljud, ljus och öl och whisky och vi satt i ett hörn och jag tog mod till mig (läs: öl) och höll honom om armen (som var döMANLIG) och var glad.

9 comments:

Anonymous said...

!

sara said...

men fuck, jag gick ju innan jag hann kolla vem du var där med. lova att du tar med honom någon annan gång.

Anonymous said...

jag vill också dricka öl med en snygg normal kille. hur gjorde du?

Anonymous said...

Ja fröken, hur får du alla bra män!!?

Therese Svensson said...

vadå alla!

Anonymous said...

när ska han få en bokstav?

Therese Svensson said...

han är för bra för bokstav.

Anonymous said...

ouch!

Anonymous said...

inte alla män, men EN. EN snygg normal kille räcker! huuur. göööra. och nu får det gå undan. det är ju fredag!