Dec 4, 2007

en försenad födelsedagspresent är bättre än en fågel i skogen

jag är helt trött. jag tror inte min feber riktigt lagt sig. men jag har haft jättetrevligt ändå - jag åt sushi till lunch och gick till solde med mattias kroon där sara berg och joakim borda var. vi flamsade, pratade om killar, resor och fingerdockor och lufttrummade efter vår espressokick. jag frågade alla vad en kille vill ha i födelsedagspresent och en kille med lockigt hår började fnissa (nej nu!). sara och joakim tyckte chokladpraliner, blommor och en ballong men efter mycket om och men kom jag på en jättebra present som jag ska gå och handla snart, jag måste bara vila först så jag inte svimmar på gatan.

3 comments:

sara said...

haha, nej, såhär ska det vara: sara tyckte ngn rolig kökspryl eller ovanlig ingrediens (för det vill jag alltid ha själv), joakim tyckte praliner med gåslever (för det hade han fått en gång) och det var du som ville köpa en flamingoheliumballong :)

och joakim och jag pratade om konst, raggskillnader mellan malmö och london och nyår.

Therese Svensson said...

ja
OKEJ - men vår gemensamma erfarenhet bestämde följande pralinfesy + ballong?? p.s jag är fortfarande förkyld.

Therese Svensson said...

pralinfest! haha, inte pralinfesy.


loves fesy.