Dec 2, 2007

dyngan festen







jag träffade richard igår på tempo för en fin veteöl, sen gick vi ner till dygnet runt festen på inkonst där erik och mattan spelade skivor. vi gjorde en alkohol manöver och drack vin och öl och pratade med nkotb-markus, krets-cindy och massa andra finklädda vänner och bekanta med kulturprefix. richard sprang iväg och rökte så jag satte mig med camilla och karin och utgjorde stans sötaste trio, sen kom richard igen och vi bestämde oss för att gå till ich robot på retro. där tog vi en drink som hette kool aid fetto fast den borde hetat too drunk 2 live för den visade sig vara dödsstöten för den nykterhet jag hade kvar. jag gick till bump på C/O innan jag gick hem och hängde med snygga kissey asplund och bully katja. sen gick jag hem och åt några av syrrans cheeze ballz för att jag var packad och hungrig så idag vaknade jag med svullna läppar på grund av laktosen.

5 comments:

Anonymous said...

Du är så fin i ditt korta Jean Seberg hår! Ska fan klippa mig också.

Therese Svensson said...

jaaaaaaaaa gjört!

Anonymous said...

Alltså du är så himla söt att man vill äta upp dig ju!

Therese Svensson said...

tack i love you!

Dramadrottningen said...

Måns Renntun, Måns Renntun! Djävulen ringde och ville ha tillbaka sin advokats leende!