Dec 2, 2007

hilarious sagittarius

det är så fint att fylla år för man kommer på hur mycket folk tycker om en. jag brukar inte tycka om att fira, men det var så trevligt nu. jag har fått fina brev och broderade handdukar från släkten, och min lillasyster målade en fantastisk tavla med en skytt-pinuppa i svart, snorgrönt och magenta, och av mamma fick jag sushi, kläder och annat fint. max L gav mig födelsedags-sushimiddag samt handgjorda vitrosa svampörhänge, gabriela gav mig den fantastiska ringen här under, tommie ringde och grattade från sthlm och jag fick en dashing kort jeansjacka med tryckknappar + en scarf med picassotryck av marie. idag åkte min familj hem, det var så fint att ha dem här. de är helt bisarra människor. pappa kunde inte komma nu, men han ska hälsa på om två veckor så då har jag redan planerat in att vi ska gå på julbord (japanskt julbord på hai!!) och fira jul i förskott.

No comments: