Dec 5, 2007

ej utklädningskläder

jag ska dricka öl med en snygg normal kille (inte dj/journalist/filmare/it-kid/designer/arty) och jag är nervös. jag hittade dock en normal klänning längst ner i garderoben. eller det är egentligen en grå polotröja vars krage jag klippt av. syrrans pojkvän sa att jag inte har ett enda normalt plagg, vilket gjorde mig så glad. men det har jag faktiskt:
  • en svart kofta
  • en grå kofta
  • en grå tröjklänning
  • en grå tshirtklänning
  • ett par svarta byxor
  • en vit t-shirt
  • ett långt svart linne
  • en grå collegetröja
  • en brun skinnjacka
  • en svart vinteranorak
  • en stickad mössa
  • ett par svarta converse
  • ett par svarta skinnskor
det vill säga standard-garderoben för generation X.

2 comments:

sara said...

oj, normal kille minsann? det kanske man borde testa någon gång..

Therese Svensson said...

han fick 10 poäng. normala killar for the win.