Dec 4, 2007

presenter - hur funkar det?

jag ska gå ner till stan och köpa en växt och en heliumballong till andreas haugaard för ikväll ska vi äta fisksoppa i hans tornslott till lägenhet. andreas är skitsvår att handla julklapp till eftersom han själv är ett geni på det här med presenter. jag fick chanel no5 badoljan av honom en gång och höll på att få hjärnblödning. och nu har jag till och med glömt bort att handla present till hans födelsedag som var för några veckor sedan. jag är kass på att ge presenter. jag ger typ saker som:

  • ananas med en flagga i
  • blomma
  • benny hill-box
  • plastbananer
  • godisväxten - gurka i en kruka med geléhallon
fast oftast glömmer jag bara bort det helt vilket är ännu sämre. en gång gav jag bort en ostprenumeration på möllans ostbutik. det var väl det bästa jag kommit på. jag är för autistisk för att fatta hur man ger en bra present. parfymer, praliner, ballonger och blommor är i och för sig alltid bra, men jag vet inte om det bara är saker som man ger till sin kärlekspartner?

1 comment:

Moa said...

Meh! Godisväxten är ju världens grymmaste present ju. Ge mig en sån nästa gång jag fyller år så blir jag glad. :-)