Dec 7, 2007

nu då

jag drömde en massa oanständigt som jag inte kan skriva på bloggen. det var inte med vilje. jag och moa pratade om när man drömmer så konstigt och ibland vaknar man och undrar hur såna saker kan vara i ens huvud till att börja med. med det är väl omtolkning av information bara antar jag. har dock dålig koll på drömteknik. idag ska jag på möte och sen bara läsa och städa. min njure och jag har festat under veckan (hos andreas, på pastell och igår på möllan), så vi är på rehab i helgen. vi åt jättegott igår innan spelningen, moa åt vitlöksgratinerade sniglar och ugnsbakad lax. jag tog sillatallrik och allergianpassad lax med svamprisotto, musslor och tepenade. det var som en dröm. vi såg gravida ut efteråt eftersom för att vi hade ätit så mycket, och då hade vi knappt orkat hälften.

No comments: