Jun 4, 2007

tshirts

min fredagskrönika i metro kommer förresten handla om tshirts. förra gången skrev jag ju att jag var med i the swan men förlorade och fick operera tillbaks mig till ful igen. det var kul. men vad ska jag göra nu? jag började jobba 8 och blev just klar. jag KAN ju skriva in mer jobb vars deadline är på torsdag, men jag tror jag ska ta en promenad först och dricka kaffe någonstans. här är mina fikafavoriter för jag hatar egentligen att fika:

*kaffebaren på möllan
*solde
*kungsgatans kafe (kungsgatan 2)

sen älskar jag ju allra mest debasers uteservering för den är skön som ett vardagsrum fast utomhus och så har de internet och öl och kaffe och mat. allt man behöver faktiskt. synd att det inte ligger ett H&M bredvid, då hade jag aldrig behövt gå längre än folkets park.

4 comments:

kajsa said...

snygga tshirts in my heart forever! /kajsa med mimmi-tischan i lördags

ps. asså du ska se mitt senaste tillskott i samlingen btw: syrenlila med 80talsprint där det står "summer funs" och bilder på glassen liksom, partydrinken, glajjorna you name it. den är så spexig att jag dör och du som verkar dorkig hade nog med gjort det. :D

Therese Svensson said...

ÅHHHHHHH det låter jättefint! och mimmi är ju bäst. man bara eh vad är dealen med kajsa???

kajsa said...

hahaha du watch it, om du låter mig fortsätta kommer jag prata sönder dig med alla fynd jag gjort på senaste! haha. men asså vet du vad jag gav andreas i inflyttningspresent igår?! en pytteliten 80talsbandare som det står DISCO LIGHTS på i rött å grönt å lila och håll i dig SOM BLINKAR när man sätter på play!! hahah jag skrattade i fyrtio minuter när jag hittade den.

asså vadå vad är dealen med kajsa, ska jag ta det personligt ellerrr?

Therese Svensson said...

åhhh disco lights!! var har du fyndat allting? och haha jag kom på det sen när jag skrev "vad är dealen med kajsa" att det kunde bli missförstånd, men jag menade alltså kajsa anka som jag inte fattar jämfört med mimmi pigg. haha. jag är typ långben.