Jun 5, 2007

irrdröm

jag har haft konstiga mardrömmar senaste dagarna. de är mycket invecklade så jag kommer inte ihåg så mycket när jag vaknar annat än att jag är svettig och rädd. det är en så udda känsla att vakna upp alldeles stressad och rädd. det är helt absurdt. inatt drömde jag att jag var på festival och det var ett helt spektakulärt nummer av en artist jag inte kommer ihåg, som hade låtit alla i publiken klätt ut sig i metallicdräkter och röda wayfarers. jag var inte utklädd utan ställde mig framför en lång i publiken och han tog mig på huvudet och det var en ung stellan skarsgård men egentligen var det lars. jag hängde inte med alls. sen tappade jag bort honom igen för de satt på typ nobe som var ett utemattält där man kunde se på fotboll på en stor skärm men det gick inte för det var för ljust och man hörde inget ljud. och så höll det på. och jag hade för lite kläder också, en avklippt tshirt som jag försökte dra ner och ett par rosa trosor så jag hade ångest för att jag inte såg speciellt anständig ut och skulle träffa lars vänner som jag inte kände.

No comments: