Jun 5, 2007

jari kurri

AMEH PAPPA FESTADE MED JARI KURRI!!!! MIN GAMLA EDMONTON IDOL! han har fan bättre partykvällar än mig, att jobba åt NHL smäller högre än att vara mediahora. jag tror aldrig jag varit i ett viprum ens. eller jo kanske, men det var när jag bodde i stockholm för flera år sedan. det är mest brun-utan-sol blondiner som dansar till justin i viprummen. mina besökande stockholmsvänner charlie, niklas, tommie och maina blev paffa och mycket glatt överraskade när jag sa att sånt fjant inte fanns i malmö. här är partyt huvudsaken. jag älskar det. men jag vill ändå åka på semester. detta är dock mycket problematiskt eftersom jag inte har råd. alls. jag får helt enkelt ha semester i folkets park. det får duga. men åhhhhhhh los angeles...merde.

men jag har i alla fall smygfotat wayne gretzky en gång i boston. bilden ovan tog jag i vancouver. och jag vet att det är en poster. men vi låtsades. LÅTSADES.

partypappas blogg!

No comments: