Jun 9, 2007

Theres no eye in team


Hahahahahaha, det ska jag trycka på en tshirt med ögat istället för bokstaven i. Angående metro i fredags så kanske ni undrade om vi var cp som inte tog med alla roliga grejer men saken var den att layout vikarien är på semester och har en praktikant, och praktikanten trodde av okänd anledning att han skulle stryka mina fem huvudtips och ersätta dem med mattias fem tips - istället för att trycka alla tio som vanligt. Så därför saknades saker som i love, skatefesterna och xzibit. Det var synd för det är mycket kul i helgen och jag jobbar åt dionysus så jag vill ju att alla ska få kul. Kul är roligare än tråkigt. Nu ser jag skräckfilm och har bermudashorts. Jag fick en fantastisk present idag av nkotbmarkus - en garfield tshirt!! Jag fick nästan dåndimpen. Jag och Moa spelar skivor på diskobox på yard den femtonde då ska jag ha garfield tröjan och sätta garfield på en snurrande (tom) skivtallrik. Sen kommer jag bli nördbärgad. Kom kom!

No comments: