Jun 7, 2007

jättefin flyer

det är jättesvårt att göra flyers till sig själv. jag har ritat av en gympatjej så jag ska scanna in den och maila moa för fashionfeedback. den här flyern till the rumble är faktiskt jättejättefin. jag vet inte vem som gjort den men den är jättefin. jag tror någon klubb på vega också brukar ha jättefina flyers. och deluxe, tror jag, det är som också har fina när det mest är fokus på bokstäverna och vit bakgrund. åh fint. jag gillar att svenskar är bra på grafisk desaaaäään. tänk om vi hade fult i det offentliga rummet USCH.

4 comments:

Emil Broomé, Harry White & revK said...

det ær micke torsby som gjort allt rumble material. Han bor i tokyo med sin tjej. Jag lærde kænna honom i London.

Hans føretag heter pkmfa. googla det...

Therese Svensson said...

vad gör han i tokyo? shoppar små kläder va? det skulle jag gjort.

Macks said...

PMKFA om jag får be! *ber*

Anonymous said...

Finns även som linne. Gratis. På Dieselbutiken. Om man köper blijett till nästa Rumble.