Jun 5, 2007

schema; party

ikväll fyller harry år och så är det partymingel på dygnet runt på jeriko. jag ska kolla med moa ifall hon vill gå med mig på minglet. sen på fredag blir det fet skatefest på moriskan för tänk om tony hawk kommer dit för jag har ju snott hans stil 1984 då måste jag be om ursäkt och sen på lördag är det jolly boat pirates jazz på panora och sen the editors konsert och på söndag är det franska soko på debaser. det blir kul! jag ska ha min shortsdräkt i frotté ikväll. men först ska jag ner till folkets park och rita och läsa och ringa och sen skriva i eftermiddag.

2 comments:

Emil Broomé, Harry White & revK said...

det ær ju på fredagen det ær jolly boat piratates på panora. Bæsta frijazz bandet någonsin.

Emil Broomé, Harry White & revK said...

update

jolly boat pirates ær på la couronne kl 20 på fredag 8 juni