Jun 4, 2007

öh

oj vad trött jag är idag. jag är helt svullen kring ögonen för jag har ätit så mycket popcorn den sista tiden (saltöverdos=ödem). jag har varit lite kortfattad och överentusiastisk också, jag har skrivit alldeles för mycket "rules" och "woho". ska lägga band på mig. de sista dagarna har varit som en enda lång partysemester. jag är helt slut. först var det vinpicknick i folkets park, andra dagen debaserölparty på swim fast club på debaser och så slutade hela schabanget med nöjesguidens sommarfest i lördags. jag måste ta semester från att festa. jag börjar idag. men jag har haft väldigt roligt. men nu ska jag arbeta. k klädde sig som en big pack idag; jordgubbsrosa ralph lauren slacks, chokladbrun sweatshirt och vita wayfarers. jag sa att han inte skulle bli gaybashad på väg till jobbet.

jag älskar män som älskar estetiska cputtryck. det är genialiskt och roligt.

No comments: