Mar 6, 2007

vad betyder detta dr.Phil?

jag lyssnar på massor av gamla låg-mellanstadiefavoriter som yazoo, bronski beat, spandau ballet och human league och blir helt mjuk och tårögd, vad händer?? visserligen var lågstadiet en halvtrist period eftersom jag flyttade från skellefteå till ängelholm och blev mobbad för att jag inte pratade skånska (!!?? jag vet var ni bor!), men det gick över efter en vecka när jag väl fattade vad de sa och kunde ta kontrollen. men jag vet inte. har tänkt på gamla favorit-tidningen smash hits idag också. den var fin. speciellt när de hade ett helt häfte bara med sångtexter så man kunde sjunga med i alla hits.

smash hits!

jag har en ovanligt nostalgisk period. är det för att jag skriver nätdagbok igen och har plockat fram mina gamla neonfärgade bermudashorts och garfield örhängen? för jag är fan inte gravid eller galen.

No comments: